فراخوان ثبت مشخصات الویت پژوهشی در سامانه پژوهش و فناوری مازندران

پیرو نامه شماره ۸۳۰/۱۲/۳ مورخ ۱۰/۰۶/۹۷ دبیرخانه شورای عتف و اطلاعیه‌های مرتبط با بند ۵۶ قانون الحاق (۲) در راستای شناسایی نیازها و الویت‌های پژوهش و فناوری برای سال ۱۳۹۷ از طریق نقش محوری صاحب نظران و اندیشمندان این دانشگاه در رفع چالش‌های تولید و شناسایی نیازهای پژوهشی استان مقتضی است که هر یک از اعضای هیات علمی در اسرع وقت نسبت به ثبت مشخصات حداقل ۵ الویت پژوهشی مرتبط با تخصص خود در سامانه پژوهش و فناوری مازندران به آدرس bpmz.ir (منوی فعالیت پژوهشی/ کارتابل نهاد / ثبت نیاز پژوهشی ۹۷ / درج) اقدام نمایند.

گفتنی است در انتخاب طرح‌های پژوهشی، سیاست‌ها و مولفه انتخاب الویت‌ها و عناوین پژوهشی مندرج در طرح راهبردی پژوهش و فناوری استان مدنظر قرار گیرد.

مزید بر استحضار یادآور می‌شود الزاماً ثبت الویت پژوهشی مرتبط با تخصص خود در سامانه پژوهش و فناوری مازندران به معنی اشراف یا تخصص کامل وی در زمینه موضوع مطرح شده نبوده و تنها به عنوان ایده مورد بحث در راستای شناخت و شناسایی چالش‌های توسعه پایدار استان تلقی می‌گردد.

قابل ذکر است پژوهشگرانی که تاکنون عضو سامانه نشده‌اند لازم است با مراجعه حضوری به معاونت پژوهشی دانشگاه از طریق مدیر سیستم، ضمن تعریف و آموزش اجمالی سامانه و رفع هر گونه ابهام یا سوال، نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت نمایند.

دانلود طرح راهبردی پژوهش و فناوری استان

آدرس سامانه: http://www.bpmz.ir