فراخوان انتخاب پژوهشگر برتر و پایان‎نامه سال دانشجویی

معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه در نظر دارد به منظور ارج نهادن به امر پژوهش و برای تشویق دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه، پژوهشگر برتر دانشجویی را انتخاب و معرفی نماید.
دانشجویان متقاضی، می توانند مستندات پژوهشی خود را تا تاریخ ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ به معاونت پژوهشی دانشکده مربوطه تحویل نمایند. تاریخ اعلام شده قابل تمدید نیست.
گفتنی است پیوست نمودن گواهی نوع مقاله (علمی پژوهشی، آی اس سی، آی اس آی و غیره) و نیز مستندات ضریب تاثیر آنها برای تمامی مقالات و گواهی شرکت در همایش ها برای مقالات همایشی الزامی است.
هم‌چنین دانشجویانی که طی سال‌های ۱۳۹۶ تا پایان شهریورماه ۱۳۹۷ در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری از پایان نامه یا رساله خود دفاع کرده اند، می‌توانند تا ۱۳۹۷/۰۹/۱۲  پایان نامه یا رساله خود را جهت شرکت در این فراخوان به معاونت پژوهشی دانشکده مربوطه تحویل نماید.
لازم به ذکر است که دانشجوی پژوهشگر نمونه، پایان نامه برتر و رساله برگزیده برتر این دوره از جشنواره در مراسم هفته پژوهش با حضور مسئولان دانشگاهی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

2 دیدگاه

  1. لیلا زندی 1397-08-23 در 2:00 ب.ظ

    سلام و عرض ادب
    یک سوال داشتم دانشجویانی که ارشد در دانشگاه ای دیگر بوده اند و مقطع دکتری در دانشگاه ساری مشغول به تحصیلند میتوانند شرکت کنند؟ با تشکر



    • حسین آقاجان تبار عالی 1397-08-28 در 1:32 ب.ظ

      باسلام؛ در مقالات ارائه شده ذکر نام دانشگاه در افیلیشن وی الزامی است.