توسعه همکاری‌های دانشگاه و صنایع راهکاری برای بهبود فضای کسب و کار و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی دانشجویان

مریم قربانی؛ معاون پژوهش و فناوری

توسعه همکاری‌های دانشگاه و صنایع راهکاری برای بهبود فضای کسب و کار و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی دانشجویان

نشست معاون پژوهشی و مدیر ارتباط با صنعت با صنعت دانشگاه در راستای ارتباط هرچه بیش‌تر با صنایع موجود در شهرک‌های صنعتی استان، با مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد.

دکتر مریم قربانی معاون پژوهش و فناوری هدف از برگزاری این جلسه را تقویت و بهبود زمینه‌های همکاری بین دانشگاه و صنعت، بهبود فضای کسب و کار و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی برای دانشجویان در حوزه‌های مختلف، در راستای بکارگیری تحقیق و توسعه و بررسی راهکارهای توسعه همکاری‌های دانشگاه و صنایع استان و ارتقای سطح تحقیق و توسعه در این حوزه عنوان نمود.

معاون پژوهش و فناوری گفت: توسعه همکاری علمی و صنعتی دانشگاه با این شهرک‌ها می‌تواند در تبادل دانش و تجربه، و تسهیل فرآیند انتقال فناوری بین دانشگاه و صنعت بسیار حائز اهمیت باشد. وی افزود: برخورداری شهرک‌های صنعتی از پتانسیل بالا برای تحقیق، توسعه و همچنین کسب و کارهای نوآورانه می‌تواند در جهت توسعه صنعت و تحقیقات در استان مفید واقع شود.

وی از تشکیل جلسه‌ای دیگر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار امیدواری کرد در جلسات آتی، نمایندگانی از دانشگاه و شهرک‌های صنعتی استان برای رسیدگی به موضوعات مختلف همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه در این خصوص در جلسه حضور خواهند داشت.